Rekrytering av projektledare för samlokaliseringen klar

Rekryteringen av en ny projektledare för vårt samlokaliseringsprojekt är nu klar och det blir Anders Mattsson (administrativ chef THM) som träder in i rollen.

Tjänsten utlystes i november och hade tretton sökande varav fem kallades till intervju. Två gick vidare till en andra intervju, och därefter fattades beslutet om vem som skulle erbjudas tjänsten. Det är med glädje vi nu meddelar att Anders Mattsson har tackat ja. Tillträdet kommer att ske gradvis och i dialog med Teaterhögskolan.

Välkommen Anders i din nya roll som projektledare och medarbetare på fakultetskansliet!